Despre mine, într-o pagină!


Delete, undo, redo…
De 30 de minute, mă joc cu aceste trei funcții, de ce? Pentru că ar trebui să scriu un articol despre mine: de ce un blog, de ce scris, de ce nume!
Și să le luam pe rând, să aflăm necunoscutele, ca la mate.
De ce blog?
Din punctul meu de vedere, este cel mai interesant mod de exprimare și, în felul acesta, am și jurnalul meu online.
De ce scris?
Aceasta e maximă, țineți-vă bine :). Am descoperit-o din cauza unei prietene care are un blog și ea scrie, și scrie și frumos, și care mi-a propus să scriu câteva articole și culmea, mi-a plăcut tare mult. Probabil ei, i s-a părut amuzant modul în care povestesc și interesant ceea ce am de povestit. Deci, deși îmi iubesc jobul, se pare că altceva imi dă senzația de satisfacție.
De ce numele acesta?
Pentru că, fix cum este numele blogului, așa este și persoana care scrie. Hello, lume, numele meu este DEMENTA.
Nu am o descriere clară despre mine, știu doar că îmi place să scriu, ador oamenii sinceri, că de aceștia ducem lipsă acută și iubesc să scriu despre experiențele mele și ale celor din jur. Și nu, nu sunt tradătoare, căci nu dau nume, și nici share location  :)).
Nu știu dacă am lămurit, însă un lucru îl știu clar: sunt dementă, amuzantă și, dacă pun și un zâmbet sau râs pe fața oamenilor din jur, atunci eu mi-am îndeplinit rolul.


P.S: Pe principiu, nu îmi spune “te iubesc”, ci demonstrează-mi, așa este și descrierea mea despre mine: nu pot să spun eu despre mine ceva anume, ci las omul să mă cunoască și să își facă o părere, indiferent care va fi aceasta, va fi acceptată!


Comentarii